fredag 6 juni 2008

Igår gjorde jag studiebesök utanför den vanliga klubbankdammen, dvs. såg Eric Prydz på slagthuset. Det var en intressant men inte särskilt upphetsande upplevelse, stället var invaderat av studenter och det gick en tjej per dussin av brölande grabbar. Prydz himself skulle också ha kunnat ges en mer upphöjd Ibiza-position än det redbullstånd som placerats i vad som mest kändes som ett stort genomgångsutrymme, en gigantisk hall med ett hemmasnickrat dj-bås typ. Anyhow, trevligt att bredda vyerna då och då, något jag även planerar göra i helgen:
Först ut ikväll blir Nöjesguidenfesten på Amore och sen hoppas jag på en resa över sundet för Distortion som ikväll håller till på/i(?) Kødbyen (bara namnet!), peppar mest på Wet Yourself och Ghetto Rave golvet. Och så avslutningsfesten i 8 våningsparkeringshuset imorron då!

Och om två veckor är vi i Barcelona på Sonar! Entusiasmen för det har ingen ände, fick igår veta att vi kommer bo i gaykvarteren också, jag har aldrig varit i Barcelona innan och vet egentligen inte vad det innebär men utgår från att det bara är positivt och innebär mycket maxat festande.
Åh jag ska köpa med mig helt övermycket smileysaker(vet att det var festivalsymbol förra året och kanske är lite last year,men jag var inte där och längtar så efter en smileytröja).



Fast inte en sån här, är inte riktigt redo för sopgubbe-rejv looken just yet, bara samma känsla men i t-shirt form.

xoxo/F

Inga kommentarer: