torsdag 11 september 2008

Malmö --> LA


Jag har alltså emigrerat till det stora landet i väst och befinner mig just nu i West Hollywood, CA 90069 - alltså inte superlångt från 90210 - och är på förvirrad jakt efter vår riktiga förlaga. Det går bra och hittills har LA behandlat mig väl om än omskakande. Men ovanstående bild gav mig just enorm hemlängtan och jag vill bara meddela att även om jag inte kommer vara i Malmö in person i höst som kommer jag vara där i själ och hjärta!


Såhär ser det i alla fall ut att köra genom Beverly Hills. Återkommer med närmre info om Bevvan, Shannon och klubbliv. (tills dess: här och här)

xoxo/F

1 kommentar:

sofja sa...

Åh baby, du är med oss i hjärtat också!!!
Vi fick några slags smörgåstårtetapas på en invigning (ej babel-invigningen) igår. Då tänkte jag på dig - du är mitt hjärtas smörgåstårta haha!
Puss/ Sofia