onsdag 14 maj 2008

caught in here (§)

Kära älskade ni!
Jag satt och funderade på om Brenda Walsh skulle läsa om Kronofogdemyndighetens handräckning. Sedan råkade jag slå på TV:n där jag såg självaste Shannon Doherty spruta choklad på okänd medverkande i High Caparall och tänke "hm maybe not". Under en ganska lång stund försökte jag stå ut med eländet i High Caparall, men när de för tredje eller fjärde gången ältade att Fredrik ätit av sin röv fick jag nog. Philip och Fredriks referensramar är häpnadsväckande pojkrumsromantiserande, trots att de i desperation försöker framstå som pikanta, burleska och lagom postironiska. Att spruta choklad på okänd person med sällskap av Shannon i L.A samt att oavbrutet fantisera om smaken av sin egen röv doppad i balsamvinäger; är det inte essensen av Pojkdrömmen så vet jag inte vad som är. Lite sött, lite äckligt, lite våldsamt, lite flärdfullt, mmmm.

Apropå adjektiv, jag behöver musikalisk inspiration! Ge mig en livboj i oceanen av paragrafer så jag har något att leva på tills den 24 maj då vi spelar på Swim Fast Club.
Som vi längtar, både tills dess och tills stundande sommar. Då ligger BW:s fullständiga fokus på att please those dancing legs därute på klubbarna, underbart!
Puss/ S

Inga kommentarer: